Pasirinkite veiksmą

Prisijungti į Mano Dienyną
Atminkite, kad Mano dienyno prisijungimui reikalinga aktyvi paskyra. Vartotojas norintis naudotis Mano dienyno galimybėmis turi turėti jam asmeniškai priskirtą prisijungimo vardą (pvz el.paštas) bei slaptažodį.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie Mano dienyno sistemos
Prie Mano dienynas prisijungti gali visi turintys aktyvią mokinio, tėvų ar pedagogų paskyrą šioje dienyno sistemoje. Jeigu nepavyksta prisijungti prie sistemos, rekomenduojama pasinaudoti mygtuku “Nepavyksta prisisjungti?” esančiu žemiau prisijungimo formos. Ten pateikiamos nurodos kaip toliau elgtis esant šiai problemai.
Visų pirmą vartotojas turėtų įsitikinti, jog naudoja teisingus prisijungimo duomenis t.y. prisijungimo vardą (el.paštą) bei slaptažodį, o taip pat įsitikinti, kad šie duomenys yra įrašomi be klaidų. Dažniau pasitaikantys atvejai: kopijuojant prisijungimo duomenis įtraukiamas bereikalingas tarpas pradžioje ar pabaigoje teksto. Vedant prisijungimo duomenis ranka bereikalingai nuspaudžiamas Caps Lock klavišas arba naudojamas ankstesnis slaptažodis kuris po slaptažodžio priminimo funkcijos panaudojimo tapo neaktyvus.
Jeigu naršyklės lange matote Mano dienynas prisijungimo langą, beigi esate įsitikinę, kad prisijungimo laukelyje įvedate teisingus duomenis, tačiau ekrane pasirodo prisijungimo klaidos pranešimas, pabandykite pasinaudoti slaptažodžio atkūrimo funkciją kurios pagalba jums į elektroninį paštą bus išsiųstos instrukcijos padėsiančios sukurti naują prisijungimo slaptažodį.
Tais atvejais, kuomet negalite pasiekti svetainės savo kompiuteryje ar telefone, pabandykite pasinaudoti kitu įrenginiu svetainei pasiekti. Jeigu toks sutrikimas tęsiasi ilgiau nei keletą minučių ar valandų – kreipkitės į manodienynas sistemos administraciją.
